Cała Japonia w jednym miejscu!
Najświeższe wiadomości, artykuły i ciekawostki

ISSN 2450-3193

Muzyka KANJANI8 PRZEBIERAJĄ SIĘ ZA KOBIETY NA RZECZ REKLAMY

Arama Japan

13.06.2015 | 18:18
Opracowanie: Katarzyna Gudyka

Różowe mundurki, peruki, dziewczęce imiona – boysband przechodzi kompletną transformację, żeby uatrakcyjnić kampanię promocyjną gry Candy Crush Soda Saga.

Gry z serii Candy Crush Saga cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników urządzeń mobilnych, takich jak smartfony. Kontynuacji gry – Candy Crush Soda – towarzyszy reklama o tajemniczym tytule „prezentacja siebie”, do udziału w której zaproszeni zostali członkowie popularnej grupy Kanjani8. Na jej potrzeby zmieniają tożsamość i ujawniają swoje kobiece „ja” pod nazwą Kyanjani.

Zwiastun akcji reklamowej pojawił się już pod koniec kwietnia i od tamtego czasu cieszy się dużą popularnością. Ubrane w różowe szkolne mundurki Nishikiko (Ryō Nishikido), Murako (Shingo Murakami), Yasuko (Shōta Yasuda), Maruko (Ryuhei Maruyama), Yokoko (Yu Yokoyama), Kurako (Tadayoshi Okura) i Subako (Subaru Shibutani), wychwalają aplikację, wykonując typowe młodzieżowe czynności, jak gra w tenisa, puszczanie baniek mydlanych, zabawa z hula-hop, czy gra na flecie. Każda z dziewcząt charakteryzuje się również odmiennym charakterem. Czyja transformacja udała się najbardziej? By móc ocenić zapraszamy do obejrzenia reklamy poniżej:

Źródło: Autoxp098/YouTube

Przeprowadzony został również żartobliwy konkurs na „antymiss” wyłonioną spośród członkiń Kyanjani. W głosowaniu udział brały same startujące, a zwyciężczyniami zostały Subako, z trzema zdobytymi głosami, oraz Maruko, z czterema.

Wszystkie reklamy z serii przejrzeć można na stronie głównej Candy Crush Soda Japan.

ŹRÓDŁA

jnews1
Arama Japan

TAGI:

celebryci   osobliwości   reklama  

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PATRONUJEMY

PARTNERZY

Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy