Cała Japonia w jednym miejscu!
Najświeższe wiadomości, artykuły i ciekawostki

ISSN 2450-3193

Kulinaria ZŁOTY KITKAT DLA BOGACZY

My Navi

23.11.2015 | 07:56
Opracowanie: Miłosz Gromek

Jeszcze w tym miesiącu do sprzedaży trafi KitKat pokryty prawdziwym złotem.

Japonia jest wymarzonym miejscem dla wielbicieli tej marki słodyczy. Od jej wprowadzenia w 1973 roku pojawiło się tam ponad 200 różnych smaków i rodzajów KitKatów. Do najoryginalniejszych należą przekąski o smaku pieczonego ziemniaka, zielonej herbaty czy wasabi. Teraz ma pojawić się luksusowa odmiana: batonik pokryty złotem.

Do sprzedaży na terenie całej Japonii ma trafić limitowana edycja 500 egzemplarzy wykonanych z ciemnej czekolady i cennego kruszcu. Każda sztuka ma kosztować 2016 jenów, czyli ponad 60 złotych*. W ten sposób Nestlé Japan zamierza uczcić wizytę milionowego gościa w swoich czekoladowych sklepach. Zorganizowana zostanie także loteria, w której można będzie wygrać 24-karatowego, podwójnego KitKata ze złota.

Specyfikę japońskiego rynku spożywczego, z jego ogromnym wyborem produktów, przedstawiciele Nestlé łączą z kulturą dawania pamiątek, czyli omiyage. Z tego powodu pojawiają się KitKaty o smaku regionalnych produktów. Złoty Kit Kat ma być świetnym prezentem w okresie zbliżających się świąt i Nowego Roku. Pozostaje jedynie pytanie, czy warto go wrzucić na ząb? 

 *Przeliczono na podstawie średniego kursu walut NBP z dnia 20.11.2015 roku.

ŹRÓDŁA

Japan Today
Eater
Kotaku

TAGI:

produkty  

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PATRONUJEMY

PARTNERZY

Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy