Cała Japonia w jednym miejscu!
Najświeższe wiadomości, artykuły i ciekawostki

ISSN 2450-3193

Kulinaria KITKATY INSPIROWANE LOKALNYMI PRODUKTAMI

KitKaty o smaku melona, źródło: RocketNews24

04.05.2016 | 16:24
Opracowanie: Edyta Kruk

Japoński oddział firmy Nestlé wypuścił na tamtejszy rynek nowe batony KitKat o smaku popularnych produktów z różnych regionów kraju.

Mieszkający w Kraju Kwitnącej Wiśni miłośnicy słodkiej przekąski KitKat nie mają powodu do narzekania – firma Nestlé na potrzeby japońskiego rynku przygotowała wiele wariantów smakowych tego popularnego batona. Obok słodyczy o smaku herbaty Japończycy mogą spróbować także KitKatów z dodatkiem sake, a nawet złota. Na tamtejszym rynku pojawia się także bardzo dużo edycji limitowanych, w tym np. linia wielkanocna oraz batoniki, które należy upiec przed spożyciem.

Obecnie Nestlé stworzyło nową linię KitKatów, których smaki nawiązują do lokalnych produktów cieszących się w Japonii dużą popularnością. Jedną z nowości jest baton o smaku melona oraz serka mascarpone. Do produkcji przysmaku wykorzystano pochodzące z Hokkaido popularne melony Yūbari, które, według miłośników tego owocu, mają zachwycać swoim wybornym słodkim smakiem. Melony wyróżniają się także ceną – za jedną sztukę możemy zapłacić od 50 do aż 200 dolarów (ok. 190–770 zł)*.

Oprócz melonowego batona twórcy proponują również smak truskawkowy, który uzyskali dzięki wykorzystaniu truskawek z prefektury Tochigi. Uzupełnieniem kolekcji są KitKaty z dodatkami zielonej herbaty z Uji oraz matcha o smaku sakury.

Pozostałe smaki KitKatów z tej edycji, źródło: RocketNews24

Każde opakowanie zawiera trzy batoniki. Słodycze można kupić wyłącznie w niektórych sklepach, które znajdują się w okolicy wybranych międzynarodowych lotnisk.

*cena podana na podstawie średniego kursu NBP z dn. 1.05.2016 r.

ŹRÓDŁA

Japan Today
Wirtualna Polska
Nestle

TAGI:

ciekawostka   kuchnia   Hokkaido  

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PATRONUJEMY

PARTNERZY

Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy