Cała Japonia w jednym miejscu!
Najświeższe wiadomości, artykuły i ciekawostki

ISSN 2450-3193

Kultura [PATRONAT] DOBRE MANIERY PO JAPOŃSKU

Okładka książki; źródło: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

18.10.2017 | 18:05
Opracowanie: Krystian Karolak

Niebawem w ofercie Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego pojawi się publikacja koncentrująca się na niuansach związanych z etykietą japońską.

Już 24 października swoją premierę będzie mieć książka Boyé Lafayette'a de Mente i Geoffa Bottinga zatytułowana „Etykieta japońska”. Publikacja ukaże się nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach serii „Mundus”, a za jej przekład odpowiada Grzegorz Ciecieląg. Dziennik „Japonia-Online” ma przyjemność objąć publikację patronatem medialnym. Książka w niezwykle przystępny i zwięzły sposób umożliwi poznanie kultury mocno sformalizowanej, wymagającej i całkowicie odmiennej od europejskiej.

Autorzy wyjaśniają chociażby, na co należy zwrócić uwagę, będąc na spotkaniu biznesowym, jakie zasady obowiązują w łaźni publicznej, a także w jaki sposób należy się zachować podczas wizyty w restauracji. Uzyskamy też odpowiedzi na liczne pytania m.in. czy wypada odmówić kieliszka partnerowi biznesowemu z Dalekiego Wschodu? Dlaczego japoński gospodarz oczekuje na prezent, ale wcale nie spieszy się, by go otworzyć? I czy możemy się spodziewać, że Japończyk odpisze na SMS?

Anna Bielak – redaktor naczelna naszego dziennika – tak oto opisuje „Etykietę japońską”:

Książka-mapa, która zabiera w czytelniczą podróż po historycznych i kulturowych meandrach japońskiej etykiety, udzielając przy tym wędrowcowi wielu praktycznych wskazówek, jak lepiej zrozumieć Japończyków i otaczającą ich rzeczywistość. Aż żal wracać z takiej wyprawy!

ŹRÓDŁA

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

TAGI:

biznes   kultura  

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Warzywne głośniki

Restauracja kobiet ninja

PATRONUJEMY

PARTNERZY

Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy