Cała Japonia w jednym miejscu!
Najświeższe wiadomości, artykuły i ciekawostki

ISSN 2450-3193

Muzyka DAICHI MIURA TWARZĄ KAMPANII REBRANDINGOWEJ NHK

Daichi Miura; źródło: generasia

06.04.2018 | 09:19
Opracowanie: Agnieszka Brzozowska

W obliczu nadchodzących igrzysk olimpijskich stacja telewizyjno-radiowa NHK World zdecydowała zmienić nazwę na NHK World JAPAN. Gwiazdą kampanii został piosenkarz Daichi Miura.

Stacja NHK World prowadzi transmisje w 160 krajach na całym świecie. Z początkiem kwietnia 2018 roku zaczęła funkcjonować pod nazwą NHK World JAPAN. Kampania rebrandingowa zostanie przeprowadzona za pośrednictwem lokalnych i zagranicznych kanałów telewizyjnych NHK oraz ekranów reklamowych na terenie Tokio – wyświetlane będą plakaty oraz spoty promocyjne.

Jak twierdzą władze stacji, zmiana ta ma na celu pokazanie światu nowej odsłony Japonii oraz podkreślenie japońskich korzeni NHK. Jak podano na oficjalnej stronie internetowej, NHK World JAPAN ma w większym niż do tej pory stopniu współpracować z lokalnymi usługami, dzięki czemu poprawi się jakość treści przekazywanej widzom z całego świata. 

Twarzą kampanii promującej zmianę nazwy został Daichi Miura, 30-letni piosenkarz, który zdaniem NHK obdarzony jest talentem na międzynarodowym poziomie.

Plakat promujący nową nazwę stacji; źródło: Music Lounge

Artysta zadebiutował w 1997 roku w zespole Folder, następnie w 2005 roku rozpoczął karierę solową. Jego występy łączą w sobie elementy wokalne i taneczne. Miura zajmuje się także choreografią, pisze teksty piosenek, zdarza mu się także grać na instrumentach. Zdaniem stacji NHK jego umiejętności mogą pozwolić mu rozwinąć skrzydła na międzynarodowym rynku muzycznym, natomiast wytwórnia muzyczna Avex nazywa piosenkarza symbolem dzisiejszej Japonii.

W ostatnim czasie Daichi Miura otrzymał nagrodę MTV VMAJ 2017 w kategorii R&B za teledysk do utworu „RE(PLAY)” oraz zaśpiewał gościnnie na albumie MIYAVIego, w utworze „Dancing With My Fingers”. Piosenkarz po raz pierwszy pojawił się wśród wykonawców tegorocznego koncertu Kōhaku Uta Gassen. 7 marca 2018 roku premierę miał album z największymi hitami wokalisty. Jak podaje portal billboard w teledysku do utworu „DIVE” z tej płyty, piosenkarz składa hołd Michaelowi Jacksonowi, nawiązując do jego klipu pt. „Black or White”.

Klip promujący nową nazwę stacji; źródło: YouTube/NHK World

ŹRÓDŁA

ARAMA! JAPAN
NHK WORLD
Avex
The Japan Times
Japonia Online I
Japonia Online II
billboard

TAGI:

muzyka   telewizja  

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

10 lat z Kaną Nishino

PATRONUJEMY

PARTNERZY

Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy
Partnerzy