21.05.2019 | 07:04
Opracowanie:
Agnieszka Brzozowska
Na nowej platformie internetowej fani będą mogli zakupić zdjęcia ulubionych artystów działająch pod skrzydłami agencji Johnny & Associates.
Choć Johnny & Associates to jedna z kluczowych japońskich agencji muzycznych, to jej zarząd dość ostrożnie podchodzi do mediów pozwalających rozszerzyć ich obecność w sieci. Teledyski grup należących do agencji nie są łatwo dostępne w internecie, agencja stara się także powstrzymać wypływ zdjęć muzyków. Dopiero w marcu 2018 roku agencja założyła pierwszy oficjalny kanał w serwisie YouTube, który był jednocześnie pierwszym oficjalnym kontem promującym agencję w mediach społecznościowych.
Nowy sklep internetowy to kolejny krok, jaki agencja podjęła, by dotrzeć do użytkowników internetu. 6 maja 2019 r. uruchomiono pierwszą internetową platformę zakupową Johnny & Associates - Johnny's Online Store.
Za pośrednictwem sklepu fani będą mogli zakupić zdjęcia artystów należących aktualnie do agencji, m.in. ARASHI, NEWS i KAT-TUN. Wśród dostępnego asortymentu będą zarówno zdjęcia z sesji fotograficznych, jak i koncertów oraz spotkań z fanami.
Użytkownicy odwiedzający Johnny's Online Store nie mają jednak dostępu do platformy przez całą dobę, jak ma to miejsce w przypadku większości sklepów internetowych. W godzinach od 2 do 5 rano czasu japońskiego platforma jest niedostępna.
Zdjęcia dostępne w Johnny's Online Store; źródło: ARAMA! JAPAN
Sklep ten nie będzie jedyną witryną zakupową należącą do Johnny's & Associates. Z końcem maja br. działanie rozpocznie serwis, w którego asortymencie znajdą się gadżety dedykowane Johnny’s Jr. - części agencji specjalizującej się w przygotowywaniu młodych talentów do debiutu.
ŹRÓDŁA
ARAMA! JAPANSBS
Japonia Online